19 oktober 2011

White space

 Här hoppar jag mellan tävlingarna i Scraptorgets cc. Tävling nr 8 går ut på att skapa ett alster (kort/layout) med white space! Jag valde att göra en layout och hålla den samlad på mitten...med mycket yta runt om...



Jag har använt akrylfärg på bakgrunden och mistat det vackra bandet i en rosa ton. Den gamla bingobrickan kommer från ett Bingospel från 70-talet, köpt på loppis. Den söta lilla fjärilen är stansad med en dies från Cheery Lynn Designs.

I morgon får ni se hur jag kletat och kladdat med en massa färg...

5 kommentarer:

Ulle sa...

Vilken ljuvlig LO!

A'laEmmeli sa...

Wow vilken fantastiskt vacker layout!! ♥♥ Otroligt fina bidrag till CCn du har gjort!! ♥

monica sa...

Åh så vacker!!!

kram leamon

La Vikinga sa...

GRATTIS; DU VANN JU EN DELTÄVLING MED DENNA LO!!!

Because you're wort it...

La Vikinga / Charlotta grattar!!!

Katja/MezzaNotte sa...

Grattis säger även jag.... den e ju helt underbar!!
kUL att jag hittade dig... här finns en massa fint att kika på

Kram Katja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails