23 oktober 2011

Bidrag till cc:n

 I helgen har det verkligen varit full rulle här hemma! Det har bl.a. varit fredagsmys, innebandy, skridskoåkande, två kalas, städning, pizzamiddag, tittande av två filmer, inhandlande av stor pumpa, höststädning av tomten, fotografering och lite pyssel...när det funnits små stunder över så har jag scrappat till Scraptorgets cc. Nu under kvällen ska jag lägga upp en massa alster...

Jag börjar med utmaning nr 5 - Dekorera mera! Man skulle göra en layout på valritt tema utan några köpta dekorationer. Alla dekorationer skulle man ha gjort själv.

Jag gjorde en enkel layout dekorerad med två hjärtan jag stansat ut i cardstock samt tre knappar som jag stansat ut i en gammal leksaksförpackning. Blomman är gjord av två olika tyger som jag tråcklat och sytt ihop.




Fler alster kommer under kvällen...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails