21 oktober 2011

Spöket Laban

Har ni sett de nya söta stämplarna? Det är de gamla klassiska figurerna från barnböckerna ritade av Inger & Lasse Sandberg. Söta Laban kan man ha till många olika kort. Idag hamnade han på ett Halloween kort som inte är så läskigt...utan mer gulligt. Jag har använt en färdig vit kortbas och stämplat med min bakgrundsstämpel från Hero Arts direkt på. Stämpeldynan jag använt är Hero Hues Cerulean. Som lite extra effekt gjorde jag splashar med Distress Stain Stormy Sky. Textstämpeln är Kortmakarens egen.



Allt material finns att köpa hos Kortmakaren.

Denna vecka visar vi massor med fina kort gjorda med dessa nya stämplar inne i Kortmakarens blogg. Välkomna in där och ta en titt...

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Jag har varit och klämt på de där stämplarna ett tag i designatbutiken men nu måste jag nog i alla fall ha en laban, han är ju såååå söt. Supergulligt kort också såklart
KRAM

Annie sa...

Härligt kort! Jag äääälskar spöket Laban! <3

Kram!

Ulle sa...

Så härligt lekfullt och fint!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails