9 oktober 2011

Jag har "Cyber Cropat"...

 Trots att jag inte fick så mycket pysseltid i helgen så lyckades jag i alla fall göra fyra julkort och en layout till Födelsedags-cc:n på Svensk Scrapbooking. Jag hade önskat att hinna pyssla lite mer...men jag får känna mig nöjd med det jag hann...

 På dessa tre julkort har jag använt digistämplar från Whimsie Doodles. Just de här motiven är nya för oktober och de är sååå fina tycker jag!

Lager på lager med papper och lite mist...stora favoriter just nu...

Det ljuvliga spetsen är en dies från Cherry Lynn  Designs och snöflingorna är en dies från Sizzix.

Grönt och rött är julens favorit färgkombination!

Den ljuvliga julgranen är en dies från Cherry Lynn Designs och tomten är en metalldekoration från Panduro. Har man inget U får man vända på ett C...


Helgens layout blev ett hastverk...

Siri köper gack (=glass:)) i Ellens kiosk. Det blev en layout i rött och grönt med ett fotografi från sommarens besök på Eskilstuna ZOO. De stora fina jordgubbarna fyndade jag med 90% rabatt i en inredningsbutik när jag var i Karlstad. Vimplarna är gjorde med en dies från Cherry Lynn Designs. Den vita cirkeln har jag gjort med en hörnpunch från Martha Stewart.

Önskar er alla en trevlig vecka!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails