19 oktober 2011

Siri ett bullmonster?

Nu är det dags för nästa Cyber Crop....Scrapptorget fyller 2 år och firar just nu med en CC! Jag älskar ju utmaningar så detta kan jag ju inte hålla mig ifrån!:) Hittills har jag hunnit med 4 utmaningar och hoppas hinna med några till innan veckan är slut...

Här kommer mitt bidrag till tävling nr 1 - Skissutmaning med knorr

 Det blev en layout med härliga bilder från sommaren. Knorren på utmaningen var att använda minst en stämpel på layouten...jag lyckades få med fyra stycken.



Plockade fram några gamla Rub-ons som jag har använt för lite extra dekoration. De läckra trädekorationerna har jag mistat både med Glimmer mist och Glimmer Glam samt haft lite Stickles på...allt för att det ska bli extra glittrigt och fint...

2 kommentarer:

Ingba sa...

Den här gillar jag jättemycket. Snyggt med stämplarna och trädekorationerna.

kram Inger

Unknown sa...

Underbar tolkning av skissen! Det r verklligen effektfullt med svart vitt och färg foto! Tack för att du deltar i Scrapptorgets CC! /Pia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails