10 oktober 2011

Shabby...

 Jag var en dag och scrappade hos vännen Lilo. Vi har alltid lika trevligt när vi träffas och det är så skönt att kunna sitta och scrappa tilsammans och snacka en massa goja i några timmar. Lilo frågade om jag ville scrappa något med det fina kitet Shabby Hyacint. Klart jag ville! Jag blev jätteglad!!!

Det blev bland annat en layout om Siris härliga glädje...

Jag har bara använt material från kitet förutom jeansfickan och de stora bokstäverna. I Karlstad köpte jag en vit Dabbers och den har jag gått loss med på papper och dekorationer. 

Det blev många papperslager och många sömmar på symaskinen. Den vita spetskanten har jag stansat med min nya kantstans från Martha Stewart.

Alla papperskanter är uppruggade med min Distrezz-it-All.

Jag har stämplat lite här och där med en hjärtstämpel från "Backgrund basic" från You Do och en textstämpel från "Nantucket" från Pink Paislee. Kanten på fotot rispade jag med en sax.

Jeansfickan kommer från ett par små babyjeans som Siri växt ur. Även den fick lite vit akrylfärg på sig.

Att scrappa Shabby Chic är sååå roligt...

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Åhhh så himla fin layout!!!

jenny/e.j.m sa...

åh så fin. Helt ljuvlig!!!
KRAM
Jenny/e.j.m

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails