30 oktober 2011

3+4=7

 Vi hade en lyckad fest i lördagskväll med en massa monster och annat läskigt! Det var roligt och stökigt så som det blir när hälften av gästerna är barn. Idag har vi haft en slappardag och det behövdes...

För några veckor sedan undrade vännen Lilo om jag ville scrappa med kitet "Shabby Hyacinth". Det ville jag ju så klart! Här kommer ytterligare en layout som jag gjorde med det fina kitet...


Jag har kladdat på layouten med vit akrylfärg men också med lite ljusblå. Tänk att det är sååå kul att kladda med färg! :) Stämpeln med rutor är från "Backgrund basic" från You Do.


Under texten har jag satt fast en virkad doilies från Kaisercraft. Texten skrev jag ut med skrivaren och skar till remsor.

Tejpen jag använt är vanlig maskeringstejp.

 Många papper lager på lager och sömmar med symaskinen...me like!

Nu ska jag slappa framför tv:n! Jag har börjat se dramaserien Pan Am på Tv3. En helt perfekt serie en söndagskväll...

1 kommentar:

Chris_P sa...

Så himla S N Y G G T !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails