31 oktober 2011

Halloweenbilder

 Idag är det sista oktober och jag klarade mitt bloggmaraton!:) Jag har bloggat varje dag under oktober månad. Jag har fortfarande en massa att visa både nytt och gammalt och eftersom november brukar vara så grå och tråkig så har jag bestämt mig för att förlänga mitt maraton...så även under november ska jag blogga varje dag...

Ikväll tänkte jag visa lite bilder på mitt Halloween pyssel...

Spöken på rad i köket...






Skylten som visar välkommen...


Läskiga gosedjur på rad...


Pumpan...

(Lägg märke till att min mors valp har ätit upp toppen på pumpan!)

Ljuslyktor...

 (Stora spindlar bor i blomkrukan!)

 Entrén...


 Vill ni se fler bilder från vårt Halloweenfirande så välkomna in på min makes fotoblogg...

1 kommentar:

Cattis sa...

Vilka härliga och inspirerande kort! Visar också lite halloween kort från när en av sönerna var på spökfest..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails