7 oktober 2011

Holiday Cheer

Jag har lekt lite med färg och stämplar. Jag gjorde först en Distressruta som jag färgade in med Distress Stain. Jag älskar mina Distress Stains för de är så smidiga och lätta att använda. När färgen hade torkat stämplade jag med bakgrundsstämpeln Starry Sky från Hero Arts. Den går att förbeställa genom kortmakaren.



Jag har använt de nya stämplarna Holiday Cheer set från samarbetet mellan Hero Arts och Sizzix. Jag stämplade den söta lilla renen på ett vitt papper och stansade ut den med den medföljande diesen. Det blev perfekt utskuret!:)




Till sist dekorerade jag kortet med endast några få blingstenar.


Allt material finns att köpa hos Kortmakaren.

Jag önskar er alla en trevlig helg! Själva ska vi vara hundvakt i helgen och en vecka framåt till världens gulligaste valp, Ami! Det kommer både att vara roligt men också lite jobbigt med en valp som biter i tårna och sliter i byxbenen..men mest roligt tror jag...


1 kommentar:

MiaS sa...

Åh, vilket fint kort!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails