24 oktober 2011

Lilla Anna

 Måndag...grått...och trist! Idag har jag inte fått något gjort...men så är det ibland. I kväll ska jag först städa scrapbordet och sedan slappa framför tv:n för det var länge sen sist...

Idag visar jag ett grattiskort med den supersöta Lilla Anna stämpeln. På den vita bakgrunden stämplade jag med Music Background från Hero Arts. Därefter lade jag ett vitt hjärta på bakgrunden som en mask och målade med Distress Stain runt om. Jag dekorerade med lite mönsterpapper, några fina nya snören och lite blingstenar. Av mönsterpapprena gjorde jag även en egen blomma.




 Allt material  finns att köpa hos Kortmakaren.

Idag är det precis 2 månader kvar till jul! Dags att börja julpyssla...men först ska jag pyssla lite Halloween saker...

3 kommentarer:

Morfen sa...

Så lekfullt och gulligt kort!!

Veronica Tingvall sa...

Åh jag dööör va fin den där blomman blev (kortet med såklart)

Va glad jag blir att min måndagsfilm inspirerar. Musiken var Helen Sjöholm min absoluta favorit.

Hoppas du får en underbar dag
KRAM!

Cattis sa...

Det är kortet tycker jag är sååå urmysigt!! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails