18 oktober 2011

Julkort

 Undrar ni hur det gick med min julkortsutmaning?:) Jo...tack...det började bra!:) Jag gjorde några julkort men som jag inte bloggade och sen rann det ut i sanden. Nu ångrar jag det eftersom min kära mor ska sälja på en julmarknad och vill ha en massa kort att sälja. Så nu är det bara att sätta i gång med utmaningarna igen...

Här är några av dem jag gjorde i början av året...

Julkort #3 - Ett julkort i färgerna rosa och rött.


 Julkort #4 - Ett julkort med en lista.


Julkort #5 - Ett julkort med ett spetsband på.


Jag hinner nog inte få ihop 52 julkort till marknaden..men ska försöka fylla en korg i alla fall!:)

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Gu va fina, jag måste verkligen sätta igång med julkorten, jag vill inte vara ute i sista stund som jag alltid är, det blir ju liksom inget kul då
KRAM!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails