14 oktober 2011

Glimmer Mist

Jag älskar att spreja med Glimmer Mist och jag älskar glitter! Jag har precis upptäckt Glimmer Glam som är som ett nagellack med extra mycket glitter. Idag tänkte jag visa en layout där jag använt mycket Glimmer Mist och Glimmer Glam...


 Journaling tagen kommer från Pink Paislee och är sååå läcker. Här har jag prejat med lite olika Glimmer Mister och haft på lite turkos Glimmer Glam.

Även bokstäverna från Pink Paislee är mistade.

Jag har också mistat Resist Canvas från Prima. Det är olika utskurna figurer som man färgar in och då blir de sååå läckra!

Jag har använt följande material:

Mönstrat papper
Bokstäver: Mist-a-bles från Pink Paislee och Stickers från Prima
Journaling tag: Mist-a-bles från Pink Paislee
Canvas dekorationer: Resist canvas från Prima #551636
Dies: Cherry Lynn Design; Pair of Fern #B118
Blommor: Prima




Allt material finns att köpa hos Engströms Artstudio.



Välkommen åter i morgon då jag ska visa en liten bok jag gjort. Även den är infärgad med mycket Glimmer Mist och annat!

1 kommentar:

jenny/e.j.m sa...

Åh så fin, ser fram emot i morgon. Skall nog ta en sväng upp till ditt scraprum och insupa lite mer glimmer glam, mist inspiration. Och boken måste jag bara se live=)

Kram
Jenny/e.j.m

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails