4 oktober 2011

Fler alster från träffen i Karlstad...

 Hmmm...dagen idag började med ett besök hos tandläkaren eftersom jag sent i går kväll bet av en stor del av en tand. Inte roligt! Det kommer att bli en dyr historia men sånt är livet...det är bara att bita ihop och gå vidare... Kände att det var tur att detta inte hände under helgen när jag var bortrest!

Idag tänkte jag visa vad mer jag skapade under träffen i Karlstad...



På denna layout har jag mistat bakgrunden med en mask med stora prickar som jag köpte på mässan. Den kommer från TCW. Jag köpte även tre masker till som jag känner att jag kommer att älska! Som denna med hönsnät...


Denna layout är gjord efter färgerna och layouten på Cyperns flagga. Den ser ut så här för er som inte vet...

Bilden är lånad från Världens flaggor.se

I lördags kväll blev vi bjudna på glögg och pepparkakor och till ljudet av julmusik skulle vi skapa ett klassiskt julkort efter en fin skiss. Jag använde ett fint "gammalt" bokmärke istället för ett stämplat motiv...


Jag har en layout till att visa från träffen men på den saknas det ett datum så den får ni se senare i veckan när jag fixat den klart.

Nu väntar sängen och boken jag håller på att läsa! Go´natt!!

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Helt underbara layouter och kortet är superläckert, kul idé med bokmärket!

Den boken står på min att läsa lista, du får gärna berätta vad du tycker om den. Hoppas att du får ordning på din tand, inget kul när sådant händer.
kram Annika

sara_80 sa...

Vilka underbara layouter! Mycket färg ser jag ;), love it!
Härliga masker, har också beställt den med runda prickar. :)
Jättefint kort och vilken smart idé att använda ett bokmärke istället för ett stämpelmotiv. :)

Kram Sara

Sara sa...

Jättefint! Jag gillade verkligen dina maskade bakgrunder! Så himla läckert!

Sara/Jämtlandstös

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails