1 juli 2009

Kortmakarnyheter

Idag släps det nya stämplar hos Kortmakaren! Denna underbara fisk och mycket annat. Gå in och titta i deras Webbshop om ni är nyfikna...


Stämpeln är ny hos Kortmakaren, bubblorna har jag klippt från Paperfrills och duttat på med glittrigt Stickles. Pappret är något gammalt jag har haft länge, bandet kommer från Panduro och "nålen" säljs av kortmakaren.


Här har det inte hänt mycket de senaste dagarna. Det har varit sååå otroligt varmt att jag har knappt orkat röra mig. Jag har mest suttit i skuggan och tittat på när Ellen har badat i sin lilla pool, ätit vattenmelon och väntat på tecken på att bebisen vill titta ut.

Idag är det 1 juli och dagen då bebisen ska komma...vi får väl se vad som händer...!? :)

Tjingeling i sommarvärmen!

4 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Spännande och se om bebisen kommer på utsatt tid. Det är ju några timmar kvar. Övningsskyltarna köpte jag på Coop. Och det är bara att sno idén ;o) Kram

Morfen sa...

Vilket sött kort och fisken är helcool! Hoppas bebisen kommer idag så du slipper vänta längre. 40 veckor är länge nog, eller hur?! Det där smultronpappret du frågade efter är Doodle Bugs och heter Tutti Frutti Berry Blue - http://papperochsant.sbadmin.se/product.php?cPath=148&products_id=1051
Har för mig att det ska finnas nåt i rosa också, men det här i turkos är så somrigt. I love it! :)
Kramis!

Morfen sa...

Haha, jag är värmetrög.. nu såg jag att du redan hade hittat pappret. *s*
Jaja.. nu har du VERKLIGEN hittat pappret. *fniss* Kram igen!

jenny sa...

Sitter nu på gotland och passar på att surfa in till dig. Vi har så dålig mobiltäckning här. Kan nästan bara nås när jag är ute och far.
Men ingen bebis ännu, vad jag förstår. Snart är det dags vännen.
förstår att du längtar!

KRAM
Jenny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails