7 juli 2009

Välkommen till världen lilla Siri!

I lördags den 4/7 kl 21.11 kom det ut en liten Siri! Hon vägde 4345 och var 53 cm lång så det är en ganska stor tjej. Jag gissade hela graviditeten att det var en pojke som låg i min mage så jag blev så överraskad att det var en liten tjej som kom. Vi är så glada och lyckliga över våra två söta flickor...en stor och en liten...

Omställningen till att bli tvåbarnsmor med en bebis och en mycket bestämd blivande 5-åring tar på krafterna och min datortid är lika med noll just nu men jag tittar in igen när tid ges...

Bilder kommer när Magnus har fixat i ordning dem...

19 kommentarer:

Maria sa...

Här kom de härliga, glada nyheterna som jag väntat på! Grattis till er som fått tillskott av ännu en liten tjej, och vilket vackert namn ni valt!
KRAM!

Kellis sa...

Grattis grattis!! Låter inte lovande för oss då heller, vi försöker skaffa barn nu och har en blivande femåring hemma! Får se hur det kommer att gå då...*haha*

Lycka till!/Kathleen

Laila sa...

Ett jätte grattis till tillökningen!
Har tänkt så mycket på dig...

Helen sa...

Ett stort, stort grattis till eran nya lilla tjej!

Therese sa...

Grattis!

Mariana sa...

Misstänkte att det var så det var minsann... stort, stort grattis! Kram Mariana

Sara-SaGam sa...

Stort och varmt grattis till dig och din lilla familj. Kikade in just precis bara till dig för att se om det blitt nåt. Kram Sara

Anki sa...

Så er bebis har också kommit ut nu? Vad roligt! Visst är det en omställning för hela familjen när det kommer en ny familjemedlem. Det var likadant här med.Jag hoppas att allt är bra med er allihopa och att ni får njuta tillsammans i lugn och ro nu. Grattiskram från Anki

Anonym sa...

Stort grattis till hela familjen! Hoppas nu att du snart kommer att må bättre! Hör av dig när du känner att du orkar med ett besök. Vi åker inte tillbaka hem till Taiwan fören den 11 aug. Så ta det lugnt!!

Massor med kramar
//Hellen

Cath. sa...

STORT och varmt grattis till hela den nu lite större familjen! Känner till omställningen men från 3 till 4 barn så var det inte så stor skillnad ;D.
Kram! Och nu ska jag länka om så jag hittar rätt på en gång nästa gång jag tar en bloggrunda!

Irene sa...

Grattis med den lille jenta. Herlig navn - har en jente som heter det samme. :-)
Nyt tiden sammen med familien, og sommeren. Dagene går så altfor fort.

Hilsen Irene

Millanprillan sa...

Stort grattis till lilltjejen! Lägg alla måsten åt sidan och bara njut av varandra! :)
Grattiskram från Millan!

Karin sa...

Stort grattis!

Petraso sa...

Grattis !!!!!

Sanna F sa...

Vad härligt!!! GRATTIS!!!

Annie sa...

Stort grattis! Hoppas ni mår bra båda två! (Ja, alla fyra, resten av familjen hoppas vi också mår bra, förstås!) Stor kram!

Scrapparazzi sa...

Åh GRATTIS... kikade in för att se om bäbisen hade kommit. Så roligt, jättegrattis från mig och Sara :)

Helena sa...

Det måste vara ett tag sedan jag tittade in då jag missat att du flyttat. Men ska ändra länken när jag är på hemmaplan igen!
/Hella

Pyzzlis sa...

STORT GRATTIS...
en sån lycka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails