26 juli 2009

Ingen datortid

Hmmm, ja inte har jag tid att sitta några längre stunder vid datorn. Hinner inte ens läsa nyheterna. Det ska matas, bytas, sövas, tröstas och tiden går även till att tvätta, diska, laga mat, aktivera en 5-åring, mysa framför tv:n och umgås med mannen.

Lite pysseltid har jag i alla fall tagit mig. Jag har bland annat stämplat upp mina nya stämplar från Unity Stamp Company. Stämplarna är helt underbara!

Det ska bli sååå spännande att se vad nästa månads stämplar blir för något...

5 kommentarer:

Maarit at Violets Corner sa...

Åh, vilka söta stämplar du har hittat! Hos dig hittar jag alltid något nytt som jag inte sett förut :)

Visst är tiden med små barn speciell, allt går i ett, de där korta stunderna av ro är guld värda!

Kram
Maarit

Theresa/Tette sa...

Läckra stämplar!

Pyzzlis sa...

Härliga stämplar, förstår att du försöker få lite pysseltid. Men sen ska man ju njuta av tiden när man har en bebis hemma har jag hört... så njut på och ha det rikgit mysigt (i alla sömnllöshet, blöjbyten och matning)
Kram Jenny

sari hänninen sa...

vilken tur att du finns... o att du kommenterar och hjälper mig att reda ut mina misstag...
nu har jag rättat till youtube-länken...
d var nog n annan länk för att jag själv var inloggad...
http://www.youtube.com/user/Steffogal1

Theresa/Tette sa...

Oh, det verkar som om det har jättebra med flytten av bloggen. Kunde du kopiera med allt från den gamla inkl kommentarerna???
Imponerande.

Ha det bra!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails