19 juli 2009

Jag har pysslat...

Jag fick hem några nya stämplar från Kortmakaren härom dagen och idag tog jag mig lite tid och pysslade tre kort. Ellen satt och surfade på Bolibompas hemsida på min dator och Siri låg och sov här så gott. Det var sååå kul att äntligen finna pysselro och att jag tog mig lite tid till pyssel. Men jag kan tyvärr inte visa korten förrän om en vecka för det är Kortmakarens Augustinyheter som jag har använt.

Ni har väl inte missat Kortmakarens små nyheter som släpptes idag!?




Kortmakaren släpper nio filurmotiv i en mindre storlek. De är perfekta att stämpla egna bakgrunder och paketpapper med, stämpla på insidan av kort eller använda på små blomsterkort.

Alla som köper minst fyra stycken minifilurer (eller fler!) är automatiskt med i utlottning av ett pyssligt paket, värde 150:-. Gäller till och med 26/7. Ni hittar minifilurerna här.


I morgon är en stor dag!
Vår lilla tös Ellen fyller 5 år!!

4 kommentarer:

Elina sa...

Hoppas att storasyster får en fin födelsedag!

Paula sa...

Grattis till storasyster och grattis till er och välkommen till Siri. Skönt att läsa att allt är bra och vad härligt med en massa tjejer i familjen!

Kram på dig!
Paula

Pyzzlis sa...

Ojdå, det missadejag när jag var inne på kortmakarens blogg igår, får nog gå in och besöka dem igen.

Måste även säga att du har en mycket trevlig blogg.

ha det gott

Zornitsa sa...

Vilka underbara bilder på er. Visst är det ofattbart vilken fantastisk gåva barnen är. Härligt att du hittat tid för lite pyssel, det gör dig säkert gott att få den lilla stunden. Det är bara att gratulera att Siri gilla att sova (peppar peppar..) Både Sara och Elvira har haft stort sömnbehov som bebisar/barn och det är inte alls dumt ;) KRAM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails