23 juli 2009

Grattis min lilla Prinsessa!


I måndags fyllde vår lilla prinsessa 5 år! Tänk att tiden har gått så fort! Det var ju inte länge sedan hon var så här liten...


Vi hade kalas hela dagen till Ellens stora glädje. Först var det uppvaktning på morgonen. Efter lunch var det tårtkalas och på kvällen hade vi middagsgäster. Bästa födelsedagspresenten blev en rosa verktygsväska från Panduro fylld med pyssel. Den har hon stolt visat upp för alla och hon gör egna kort på löpande band nu...


Här är kortet som jag hade gjort till vår lilla prinsessa...

Stämpeln kommer från Tingtura och är en av mina favoriter. Kortet gjorde jag till en av utmaningarna som Tingtura hade under sin Cyber Crop i maj. Man skulle använda något som inte var tänkt som scrapmaterial, jag valde att klippa sönder ett gammalt måttband.


Tjingeling!

3 kommentarer:

Morfen sa...

Stora tjejen!! Min lilla, stora, tjej blir snart fem också.. fattar inte vart tiden tar vägen och att hon är så stor och redig nu... min lilla baby.. eller nej det är ju just det hon inte är längre. Vilket fint kort och vilken fantastiskt present hon fick. :) Kramis!!

Annie sa...

Vilken söt stor tjej! Och vad kul att hon är pysslig och vilken underbar present hon fick! Fint kort fick hon också... Kram!

Therese sa...

Vilken skön idé med måttbandet i "år-mått"...:) Hoppas du och familjen mår bra och att det kommer mer kreativitet att dela med dig av!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails