22 april 2012

Project Life v. 3


 I helgen har jag scrappat i dagarna två...så roligt!! I lördags var jag med min väninna JennyScrap-Perras 2-års firande. Vi scrappade hela dagen fram till 22-tiden. Jag hann med 4 layouter och det är jag nöjd med! Jenny följde med mig hem och sov över här och idag, söndag fortsatte vi att scrappa här hemma hos mig och då också med väninnan Marie. Vi har alltid så roligt och det ger så mycket energi att träffas! Idag scrappade jag EN layout nästan klar...var lite sliten från igår och så var jag ju tvungen att fixa med mat och fika åt mina gäster...;) Ska fota alla layouter imorgon så att jag kan visa dem här.

Idag får ni se Project Life v. 3...


 Denna vecka var det så mycket som hände under helgen så jag fick inte plats med alla kort på ett uppslag. Jag tog då till en extra plastficka i Letter storlek 8,5x11 inch. Jag har bestämt att alla extra sidor ska vara smalare än 12 inch för att man lättare ska förstå att allt hör till en och samma vecka.






Jag försöker få familjen aktiv i detta projekt också...så här har Ellen pysslat en liten hund som en dekoration till sidan.


 Dessa journalingkort hör till mina favoriter och de är gratis att skriva ut och finns här...

Nu är det dags för TVmys i soffan med familjen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails