15 april 2012

Påsken 2012

Då var påsklovet slut för denna gång! Har ni haft en fin påsk? Det har vi...jag älskar påsken! Påsken är min favorithögtid...det är vår, dagarna blir längre, det finns ingen stress, man umgås med nära och kära och äter god mat...bättre kan det inte bli!!

Det har blivit en hel del pyssel på sista tiden bl.a. har jag gjort 7 tävlingbidrag till Svenskscrapbookings CC Påskparaden som varit nu under påsklovet. Idag gjorde jag sista bidraget...ett minialbum med en äggform. Jag har använt de underbara papprena Farmhouse från October Afternoon. Det blev ett minialbum om årets påskkärringar...






Nu måste jag röja scrappbordet och sen väntar en film ikväll...maken och jag ska se Svinalängorna. En film som jag hört ska vara bra men väldigt otäck...får se vad vi tycker...

1 kommentar:

Zima sa...

Jättefint minialbum! Gillar formen och upplägget! Lycka till i Påskparaden!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails