23 april 2012

Första dagen


 I sommar fyller Siri, vår yngsta tös 3 år...oj vad tiden gått! Jag tycker inte det var länge sedan som hon var en liten nyfödd bebis. För någon helg sedan hittade jag några oscrappade bebiskort på lilltösen och bestämde mig för att scrappa några...

Jag valde ut 5 kort som jag tejpade fast på ett mönsterpapper och sedan lade jag över ett superfint transparent papper med 6 olika ramar på från My Minds Eyes. Tanken är nog att man ska klippa isär ramarna men jag valde att använda det som det är...






 Alla fina dekorationer satte jag ovanpå plasten likaså texten som jag skrev direkt på.

 Det var svårt att fota layouten eftersom den är så blank...det tänker man dock inte på när den sen hamnar i en plastficka i albumet.


Jag har använt följande material:

Mönster papper: My Minds Eyes Follow Your Heart #FYH110 och # FYH104
Transparenscy Frames "Be Amazing" #FHY123
Dekorationer: Chipbords elements #FYH120, Decorative brads #FYH117, Decorative buttons #FYH119, Paper clips #FYH122, Layered Stickers #FHY116 och Faceted Gems #FHY114
 Bokstäver: Prima #550158 samt några bruna från min byrålåda
 
 Allt material finns hos Engströms Artstudio!

1 kommentar:

Aase sa...

Underbart!! Så läckert med många foton och ändå få till texten!

Ha det gott! Aase

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails