9 januari 2012

Skapat av spillbitar

 Här kommer layouten jag skrev om igår...

  Jag skulle som sagt var bara "värma upp" lite genom att planlöst klistra fast en massa spillbitar som låg på bordet på ett vitt papper. Tog sen några överblivna dekorationer som också låg på bordet och satte fast...letade snabbt fram ett kort som jag tyckte passade och till sist hamnade en rubrik på plats...klart!:)

Bjuder på den hemska bilden på mig...inte världens snyggaste ben men jag gillar bilden...den är kul! Alla fina spillbitar kommer från October Afternoon Sidewalk.

Detta blev årets första layout!

6 kommentarer:

Linda sa...

Åh, så himla fin den blev trots den korta tiden! :) Så roligt att du hade samma tanke som jag med project life. :) Jag vill ha den gula versionen, vad den nu heter, och den tror jag kommer i februari. Men man kommer ju i vilket fall ligga typ tre månader efter, så man behöver nästan ta semester, haha. ;)

Kram

Ziro sa...

Härlig bild och ännu härligare layout! Du ser sådär lagom morgonrufsig ut! :)

ScrapMyran sa...

Superläckert!

Anonym sa...

Hej! Tycker dina ben är smala och snygga! kram Syrran

Zima sa...

Härligt färgglad layout & kul bild!

Chris_P sa...

Helt underbar bild!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails