30 januari 2012

Bokstäver och siffror


 Har ni liksom jag en massa gamla stickers-och thickersbokstäver som är över och ni inte vet vad ni ska göra med!? När alla A, O, E , S, L och R är slut så är det ju svårt att skriva något…och vad göra man då…jo visst kan man klippa och göra ett litet A av ett litet D och så vidare…men sen då…
Istället för att kasta mina bokstäver och siffror som är över så har jag använt dem.

Här ska ni få se…





Först ut är en layout där jag dekorerat ett helt cardstock med bokstäver…visst blev det läckert! Här använde jag bara svarta och vita bokstäver men jag funderar på att göra en riktigt färgglad också…

























På denna layout gjorde jag en ram runt fotografiet av små bokstavsstickers. Några överblivna siffror dekorerade jag med längst ner på sidan.



Till titeln använde jag bokstäver från två olika alfabet…eftersom jag saknade vissa bokstäver!;) Istället för mönstrat papper har jag använt en utriven sida ur en pysselbok för barn.








Sist ut är ett tips på hur man kan använda alla Z! Vad ska man annars ha dem till?:)
Hur gör du med alla dina överblivna bokstäver och siffror? Hamnar de i papperskorgen eller brukar du göra något kreativt?

3 kommentarer:

Marja Seidemo sa...

Va fiffig du är, jag ä rganska dålig på att komma på nåt kul med övrblivna thickers...

Anonym sa...

FANTASTISKT! Vilken fiffi idé! Liftvarning...
Kramiz K

Sara-SaGam sa...

Tack för alla fina idéer om överblivna bokstäver!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails