31 januari 2012

Rosa, rosa, rosa...

Innan jag började scrappa så visste jag faktiskt inte att jag var en sådan rosa person!:) När jag scrappar använder jag gärna och ofta rosa. Jag dras liksom åt rosa papper och dekorationer utan att jag tänker på det. Kanske har det att göra med att jag har två döttrar...

Denna layout gjorde jag när jag demade åt Engströms Artstudio på Syfestivalen i november. Den blev nästan helt och hållet rosa...förutom lite beige också...



Jag har använt vackra blommor och blingstenar från Prima och fina mönstrade papper Vintage Vogue från Pink Paislee.


Det lilla kuvertet och tagen är stansade med dies från Sizzix. De mistade bokstäverna är Mistables Chipboard Alpha från Pink Paislee.


Cardstocken mistade och stämplade jag med glimmermist med hjälp av Screen Winter Crystals från Tattered Angels.


Borde kanske scrappa lite i blått...för i helgen städade jag bland alla mina mönstrade papper och upptäckte att jag har mest blå papper...hmmm...

Ha det gott i kylan!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails