10 januari 2012

Remembering...

 Jag scrappar för att det är roligt och för att jag älskar att vara kreativ men också för att bevara minnen. Att bevara speciella stunder med barnen känns viktigt. Denna layout gjorde jag när jag demade åt Engströms Artstudio på Syfestivalen i november. Jag älskar papprena från Prima som jag använt och de vackra dekorationerna även de från Prima. Den stora blomman har jag stansat ut med en dies från Sizzix och sedan embossat med Utee.





Bilden är tagen på Siri när vi var i Ulriksdals slottspark på utflykt i somras. Det är så härligt att se att hon kan leka var som helst med eller utan leksaker...


3 kommentarer:

Aase sa...

ÅH, vilken otroligt underbar LO du gjort av ett härligt foto!!!

Gillar precis allt, från det fina fotot till att fokuset är fotot och de lagom perfekta detaljerna!!!

Kram Aase

Aase sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Sååå fint, vill inte sluta titta på denna bild. Härliga färger ovh fina detaljer. Hälsningar från syrran på lanet. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails