8 september 2010

Time for challenge

Jag älskar Cosmo Cricket!♥ De har så härligt färgglada papper och roliga dekorationer som man blir glad av. Jag har länge tänkt att jag skulle hoppa på någon rolig utmaning på deras blogg och nu äntligen slog jag till...

...man ska lifta layouten på deras hemsida...


Jag plockade fram en massa Cosmo Cricket papper som jag har haft liggandes ett tag och gjorde denna layout med de söta små systrarna...

De små vita hjärtanen och den supersöta jordgubben kommer från Scrapmoments.com.


Nu ska jag gå på invigning av Ellens skola. Den är helt nybyggd och idag ska det firas med en massa tal på skolgården, underhållning och fika.

Vilken tur att solen skiner!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Snygg LO - gillar också Cosmo Cricket så jag kanske ska leta upp deras sida och kolla om jag har några foton som passar till mina papper...

Charlotta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails