27 september 2010

Stickers / Klistermärken

För ett tag sedan fick jag hem ett gäng superfina stickers från Stickercorner.com. Jag fick bland annat jättefina filtstickers, skumgummistickers och epoxysticker i form av små hjärtan.

Alla var sååå fina!

Här har jag gjort ett grattiskort med filtstickers...elefanten är hur söt som helst! De små söta bokstäverna i filt blev en stor favorit!!


Jag har även gjort en layout med små söta skumgummistickers. Alla stickers kommer från Stickercorner.com resten kommer från Mollys Scrapbookings kit "Djungelkänsla". Visst är det härligt färgglatt!


Visst är det underbart sött det lilla trädet!

Här kommer en söt liten orm slingrande på papperskanten...:)


Ikväll har jag monterat min nya skrivbordslampa...vilken skillnad det blev! Jag har verkligen suttit i mörker förut och pysslat men nu är det ändring på det...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails