12 september 2010

A little pig

Jag har hoppat på en utmaning hos Crafting With Deedee´s Digis denna vecka. Det blev ett kort med denna supersöta gris som man kan hämta hem gratis denna vecka på deras sida. Eller rättare sagt det blev två kort för först gjorde jag ett som jag blev supernöjd med men sen upptäckte jag att man skulle visst följa en skiss...:)




Mitt första kort med den söta lilla grisen jag gjorde visar jag i morgon...

Här öser regnet ner just nu...jag hoppas att barnen somnar tidigt i kväll så att jag kan ta en promenad och sedan scrappa hela kvällen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

What a wonderful card, Helen! Such beautiful colors you used, along with many terrific textures. The flower accents especially are eye-catching. Thanks so much for joining us at Crafting With Deedee's Digis this week! :-)

Mahlin78 sa...

Åh vilken söt liten gris :-) Gillar färgerna på kortet!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails