21 september 2010

Sweet like chocolate

Ibland blir det inte som man tänkt sig! Jag hade en sån bra idé och jag såg framför mig hur layouten skulle se ut...men som vanligt när jag håller på sent på nattkröken och är trött så blir allt snett...hmmm! Note to self... pyssla inte när du är trött!!

Här kommer min layout i alla fall som är gjord till en av utmaningarna på The Scrapbook Nook.

Home Economics

Create a layout include:
ribbon and/or fabric (used in anyway you desire)
stitching (it can be machine/hand/drawn/rubbed-on)



Jag älskar detta kort på Ellen när hon träffar Siri för första gången på BB. Vilken lycka det var!♥ Den vackert dekorerade chokladasken fick jag av min väninna Jenny när vi träffades sist. Den var så fin så den ville jag använda som den var...dock har jag tömt den på det goda innehållet...:)

Tack Jenny!♥

3 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Varsågod=)
Men åh så fiiint det blev åh så fyndigt tillsammans med rubriken.

KRAM
Jenny

jenny/e.j.m sa...

Varsågod=)
Men åh så fiiint det blev åh så fyndigt tillsammans med rubriken.

KRAM
Jenny

Emelie sa...

Superfint!
Kram Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails