30 september 2010

Mysa i stora sängen

Här kommer en layout som jag har gjort med det färgglada kitet från Mollys Scrapbooking. Denna månad var det djungeltema. Kom på att jag inte har visat denna layout som jag har gjort till septembers kitutmaning...man skulle skapa något med den lilla söta flodhästen i filt.

En söt liten Siri i mammas och pappas säng!


Den söta lilla rosa musen är en stickers från Stickercorner.com.


Denna supersöta flodhäst var med i kitet från Mollys Scrapbooking och den har Lilo gjort själv!!

Många brads blev det på layouten...närmare bestämt 20 stycken!


Tjingeling och go´natt!

1 kommentar:

Lilo sa...

Wow Hegu! Otroligt fint!!!Vilket jobb du lagt ner. Bara de där bradsen gjorde mig imponerad! Alla små detaljer! Jättefint!!! Nu ska jag ha lottdragning här! =) (och håll tummarna att fjäderfäna inte flaxar runt alla lotter...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails