28 september 2010

Siri sover...

Jag fick ett sött band med små fötter på från Scrapmoment.com som passade perfekt till detta kort på Siri som ligger och sover. Under hennes första levnadsår låg hon alltid så här och sov...med ett eller båda benen utanför spjälorna...tokig tjej!


Jag har sytt en svart söm med symaskinen och använt ett av dom vita arken från månadskitet Ut i skogen. Den lilla grisen har jag klippt ut från ett Happy Go Lucky journalingkort.

Layouten är dekorerad med en massa härliga saker från butiken. Den söta jordgubben, Grape Twin och Foam-ordet kan du hitta där redan nu. Men är du intresserad av elefanten får du vänta tills oktober.

Mitt tema under Scrapmoments DT-Maraton är ju journalingkort. Och här har jag använt några från asken Happy Go Lucky. Korten hålls på plats med en silverfärgad pappersklämma och i det högra hörnet skymtar en söt liten kyckling som i butiken finns i 3 olika färger.


Ikväll firar vi stort här hemma!:) Det ska bli ost och kex och lite vin när Magnus kommer hem från jobbet vid 21.30-tiden. Det är nämligen ikväll precis 10 år sedan vi träffades för första gången!♥♥♥

2 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Vilken fin layout.
Grattis till dig Och Magnus. Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll.
KRAM till er båda.

//Jenny

Elizabeth P sa...

I love every detail on this layout Hegu! the tiny figures are so cute! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails