24 februari 2012

Puppy Love

 Som ni vet skaffade min kära mor en liten hundvalp i höstas. Jag är dagmatte ibland åt den lilla hunden som heter Ami. Både Ellen och Siri har tagit Ami till sina hjärtan och hon är som en liten familjemedlem för oss. Såklart att jag måste scrappa om den första kärleken till denna lilla busiga valp…



Jag har stämplat en massa små hjärtan på layouten som lite extra dekoration. Det lilla söta hjärtat fanns med i stämpelkitet Black & Gold Clear Stamp Collection från Forever Friends.



Jag älskar dessa söta små färgglada svampar! Visst blir man glad när man ser dem…




Jag har använt följande material:

Mönster papper: My Little Shoebox Farmes Market och Home Tweet Home diecut papper
Bokstäver: Echo Park Merry Christmas
Band: Rött
Stämplar: Forever Friends Black & Gold Clear Stamp Collection
Penna: Zig Wink of Stella i grönt
Dekorationer: Röda brads från YouDo och stickers Woodland Animals and Mushrooms
Häftprodukter: Tombo Mono Multi Liqud Glue och Stick it! 3D foam dots


Allt material finns att köpa hos Creativica.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails