14 februari 2012

I love you sew much!


Önskar er alla en fin Alla hjärtansdag!

Här hemma hos oss har vi en sjuk lillasyster med feber och förkylning. Hon vill mest bara sitta i knä så det blir inte så mycket gjort...



Jag har blivit erbjuden att vara gästdesiger hos Creativica under våren och sommaren. Det känns superkul! Jag bloggar där varje onsdag under februari och sen framöver kommer jag att blogga varannan vecka.Jag fick hem ett superfint paket och har redan hunnit göra en layout och två kort.

Det blev två kort med lite sytema. Båda korten är gjorda med samma papper och dekorationer…



Jag älskar dessa färgglada papper från My Little Shoebox med sytema. Även baksidorna på papprena är jättefina! Jag har både skurit remsor och klippt ut detaljer från dem.



(Jag har fått något fel på min älskade kamera så bilderna blir inte de bästa...speciellt inte molniga dagar!)


Jag har använt följande material:

Cardstock: Röd
Mönster papper: My Little Shoebox Farmes Market och Sew Cute
Bling: Papermania
Bokstäver: Echo Park Merry Christmas
Band: Rött och grönt
Häftprodukter: Tombo Mono Multi Liqud Glue och Stick it! 3D foam dots

Allt mterial finns hos Creativica!

Layouten visar jag i morgon...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails