15 februari 2012

10 things I love

 Denna månad är det tema musik och kärlek i Creativicas blogg och jag har gjort en layout om mig och vad jag älskar här i livet…


Jag stämplade med Forever Friends Black & Gold Clear Stamp Collection direkt på den vita cardstocken och skrev sedan med en blå glittrig Zig penna. Jag klistrade fast det mönstrade pappret från Maja Design på den vänstra sidan. Jag använde både fram-och baksida på det fina pappret.


Det röda lilla hjärtat har jag klippt ut från ett cardstock och dekorerat med en Shimmer Dots från Papermania.


Layouten blev enkelt dekorarad med några vackra band, lite randig tejp från YouDo och några blingstenar.

Jag har använt följande material:

Cardstock: Vitt och rött
Mönster papper: Maja Design Lantliv Vårt älskade sommartorp
Stämplar: Forever Friends Black & Gold Clear Stamp Collection
Bling: Papermania
Bokstäver: Echo Park Merry Christmas
Tejp: YouDo
Penna: Zig Wink of Stella
Band och spets i blått
Häftprodukter: Tombo Mono Multi Liqud Glue och Stick it! 3D foam dots

Allt material finns hos Creativica!

3 kommentarer:

Cattis sa...

Vilken kul idé att använda stämplarna så där!! Läcker layout!

kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilket vackert foto på er! Wow! Tycker om temat och hela upplägget också! Tack för titten grannen:)

Linda sa...

Snyggt!! :) Ja, jag har också fått project life-grejerna. :) Dock så har jag även fått rejält ont i magen osv, så jag får ta det lugnt ett tag först. Så jag väntar nog någon vecka innan jag börjar, men det ska bli sjukt kul att komma igång sedan! Har planerat veckorna redan. :) Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails