23 februari 2012

Kit från Scraplagret

Genom ScrappTorget fick jag i början av månaden ett superfint sponsrat papperskit av Scraplagret som jag fick skapa vad jag ville med. Vilken lycka!

Kitet innehöll massor med vackra papper från Crate Paper – Farmhouse Collection och fägmatchande cardstock. Dekorationerna i kitet var bl.a. bokstäver från Sassafras, spets band, blommor, små etiketter, Tissue tape och en pin.

 

Se så mycket mumsigt som var med! Jag blev sååå inspirarad av alla färgglada härliga papper och dekorationer. Först ut blev en layout med ett foto från i somras när vår lilla tös Siri skulle göra likadant som storasyster…klättra i träd! De bruna små knapparna hade jag i en låda här hemma, allt annat kommer från kitet.



 Det blev också en härligt rosa layout med fler bilder på Siri från i sommras. Vimplarna har jag gjort med hjälp av en bårdstatans.



Här har jag scrappat 3 gamla foton från hösten 2010 som alla är 10 x 15 cm. Allt material kommer från det härliga kitet. Blommorna och den gröna spetsen under har jag sytt fast med symaskinen.




 Denna bild som tillhör en av mina stora favoriter på Ellen har jag haft liggandes länge. Jag har liksom inte hittat det rätta pappret men nu så åkte det fram till de härliga papprena i rött och rosa. Den lilla jordgubbsknappen i metall hittde jag i en av mina lådor.



 Slutligen blev det en layout i  storlek Letter dvs 8,5 x 11 inch. Det var första gången jag testade det formatet men inte den sista! Jag gillade det jättemycket, det var så lagom på alla sätt och vis!:)



 Tusen tack till Scraplagret för att jag fick möjligheten att skapa med detta härliga kit! Det var så roligt!!

1 kommentar:

Crie Artezzanato sa...

Adorei os detalhes dos Layouts.

Val
www.crieartezzanato.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails