24 januari 2010

Mer Ian


Jag surfade in på Saris blogg nu i kväll mitt under en reklampaus på TVn och hittade en rolig tävling hos The Greeting Farm. Men jag fick jobba snabbt om jag skulle hinna vara med! För det var bara 3 timmar kvar innan tävlingsdagen skulle vara slut och först så skulle jag ju se klart långfilmen. Efter filmen "slängde" jag ihop ett kort med den söta digitala stämpeln Mer Ian. Den stämpeln var gratis för alla under dagen. Det var första gången som jag använde en digital stämpel och det kändes väldigt praktiskt. Jag skrev ut bilden i valfritt format på Color Copy papper och sen var det bara att färglägga. Det fungerade supersmidigt!

För att få chansen att få flera digitala stämplar från The Greeting Farm gäller det att följa tävlingsreglerna. Om jag nu har gjort allt rätt så får ni se ett nytt kort här i morgon med en ny stämpel från The Greeting farm.

4 kommentarer:

Sari Hänninen sa...

jag hoppas att jag oxå gjort rätt... :-) men jag blir inte klok på tidsskillanden...

sari hänninen sa...

säg till när du får din andra stämpel... d skulle vara skoj att veta hur lång tid det tar...

sari h sa...

Tack för info... Jag är lite ivrig, eftersom jag skall börja jobba kl 14 imorgon... Jag vill ju gärna få chansen att få den andra stämpeln... Förresten... kan du tänka dig att skicka den till mig, så att jag kan börja göra kortet?
thenorsugirl@hotmail.com

sari hänninen sa...

no worries... nu har jag fått stämpeln!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails