13 januari 2010

Årets första pyssel

Jag fick ett superfint dekorationskit av Hellen på Scrapmoment i början av december. Av olika omständigheter så blev det inget pysslat med det förrän nu.

Jag har gjort två layouter, en om Siri och en om Ellen...

Älskar de vackra änglavingarna och charmsen, månen och stjärnan är så fina!


Här har jag använt två likadana kort bredvid varandra. Det högra kortet har Magnus experimenterat med färgerna på...det blev läckert tycker jag.


Det blev också ett litet kort till min nya ATC-snurra från 7Gypsies. Jag har startat ett eget projekt som ska sträcka sig hela året. Varje vecka ska jag göra ett litet kort i ATC storlek. Jag gör en egen variant av Emelys 52Q. Jag har läst igenom hennes frågor och valt ut en del samt hittat på lite egna.



Om ni inte har varit inne hos Scrapmoment och tittat på det nya fina dekorationskitet för januari som går i kärlekens tecken så måste ni skynda er dit...
Det är sååå fint!!


1 kommentar:

Laila sa...

Två jätte fina LOsar.
Jag har funderat på lite mål inför mitt 2010 också. Funderade på om jag skulle scrappa dom.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails