18 januari 2010

Flyttkartonger och lite scrappat

Det känns som om vi bor i flyttkartonger just nu! Ellens alla saker, lite av mina pysselsaker och Magnus böcker och annat ligger i flyttkartonger. Dessutom har vi nog ett dussin kartonger från min svärmor som gick bort i början av december. Det är mycket att ta hand om men det kommer att bli sååå bra när allt är klart!

Jag har hunnit scrappa lite också mitt i allt stök här hemma. Butiken Stellas.se har en kittävling som heter SuperDuper som jag är med och tävlar i. Här tre layouter som jag har gjort till den...


På denna layout skulle man ha med ett citat, minst 4 foton, 5 mönstrade papper och band.


En layout med titeln "Inte alltid bästa sättet".


Detta är en lift av en layout...


Nu gäller det att hålla tummarna...det vore roligt med ett liiitet pris i alla fall...en tur i lottning om inte annat... :)

1 kommentar:

Scrapmoment Hellen sa...

Superfint som vanligt!!!
kramkram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails