15 januari 2010

Hemlagat

Jag har även pysslat åt Kortmakaren nu i januari. Jag fick hem deras nya ark med stämplar "Hemlagat".


Stämpelmotiven är helt underbara och går att använda till mycket. Jag har altrat några anteckningsböcker som går att köpa hos Kortmakaren.

På dessa böcker har jag har först målat med Crackle Paint och sen har jag klistrat på papper med dubbelhäftande tejp. Därefter har jag dekorerat böckerna med olika dekorationer och stämpelmotiv som är färglagda med ProMarkers, Copics och Stickles.


En bok för det glömska minnet...



Det blev också en bok att samla alla de bästa barnmats recepten i...



Här får nu min syster Camilla sluta läsa...






Min syster ska gifta sig under året och jag har gjort en bok till brudparet som alla gäster kan skriva några tänkvärda ord i...



En detaljbild på bokryggen där jag har satt tre vackra blingstenar.



Denna bok har jag färgat in brun med en stämpeldyna...


Ja...det var alla små böcker! I morgon visar jag vad mer man kan hitta på med de nya fina stämplarna...

2 kommentarer:

Cath. sa...

Men så snygga och användbara små böcker! Jättefina stämplar dessutom! Ha det gott!

Annie sa...

Å, de är ju alldeles underbara!! Lyckliga mottagare!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails