28 februari 2011

Winter Wonderland

Denna vecka är det sportlov här i Stockholm. Vilket sportlovsväder det är!! Snön och kylan håller sig envist kvar! Jag och Ellen firade första sportlovsdagen med att gå på bio. Vi såg Disneyfilmen Trassel. Jag tycker att den var jättebra, en av de bästa barnfilmer jag har sett på länge. Men varken jag eller Ellen gillade 3D något vidare...

Digi´s by Phooka har just nu en utmaning med temat Winter Wonderland. Ni kan läsa mer om den här...

Det är 5 dagar kvar så än är det gott om tid för alla som vill vara med!

Visst är han söt den lilla skidåkande kaninen från Digi´s by Phooka!?


Nu ska jag dricka en kopp varm choklad med vispgrädde innan jag går och sover...

Go´natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Awww, what a CUTIE that little bunny is, Helen! Such sweet papers you have used, and the snowflake buttons are very fun. Wishing you and your family a wonderful winter break! :-)

Kathy and Lucky sa...

What a sweet card, love that happy little face and the bright colors, you just need to smile when looking at this card!

millan sa...

Vilken söt stämpel! Och vad duktig du varit på att använda den!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails