27 februari 2011

Använd det du har

Beas Barnslikheter startar första mars en ny omgång av Använd-det-du-har-utmaningen. Jag tänkte hänga på och försöka göra klart alla halvfärdiga projekt som bara ligger. Jag har några layouter, ett par minialbum och ett gäng sydda alster som måste göras klart! Dessutom ska jag inte köpa något nytt utan använda allt jag har här hemma. Men jag har ett undantag... Karlstadmässan nästa helg...då jag har planerat att shoppa lite...:)



Reglerna är som följer:

1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)

2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under marsmånad.

3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)

4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.

5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/
Där läggs det ut länkar till varje deltagare så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails