24 februari 2011

Hej lilla vän

Här kommer veckans kort till Delightful Inspiration...

För första gången har jag testat paper piecing med en digital stämpel. Det var jätteskoj och väldigt smidigt att skriva ut bilden på mönstrat papper.


I morgon är det fredag...skönt! Jag hoppas på riktigt mycket pyssel i helgen. För jag har fått ett härligt Gäst-DT paket som jag längtar efter att få sätta händerna i...

Vilket företaget är som jag ska gästa hos får ni veta på tisdag!

Nu blev ni nyfikna va!?:)

4 kommentarer:

Kathy and Lucky sa...

What a great card, it gives me that country, wrap up in a quilt feeling.

Cattis sa...

Blir så glad av dina härliga och roliga kort!! =)

Elizabeth P sa...

I love your card Helen! what a sweet image!

Kathie ~ Beary Wishes sa...

Pretty card Hegu! Thanks for playing with us at D2D.
Hugs, Kathie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails