17 februari 2011

Du gör mig glad

Jag är fortfarande väldigt förkyld men på väg att bli bättre hoppas jag...

Nu i helgen som gick var vi i Dalarna på bröllop...min syster fick för sig att gifta sig i Sundborn eftersom hennes man kommer därifrån. Vi bodde i en liten stuga i tre nätter precis bredvid Carl Larsson gården. Det var sååå vackert men ack så kallt! I lördags, dagen då de gift sig var det -20 grader, sol och knallblå himmel...såååå underbart fint! Magnus, min man var bröllopsfotograf så lite bilder kommer när han har redigerat dem färdigt....så ni får se hur vackert bröllopsparet var!♥

Denna vecka har det inte blivit mycket pysslat...bara ett litet kort till veckans utmaning hos Delightful Inspiration...


Denna vecka blev det ett enkelt färgglatt kort med, för mig, en liten annorlunda vikning...


Denna vecka ser ni mig här....hos Veckans Skiss! Det är jag som ritat veckans skiss och jag hoppas att riktigt många blir inspirerade av den...


4 kommentarer:

Kathie ~ Beary Wishes sa...

This is beautiful Hegu. I love the pretty colors on the flowers. Thanks for joining us at Designed2Delight.
Hugs, Kathie

Lori sa...

Beautiful Helen! Great fold, and the highlights on your flowers are so pretty. Such a soft card, you could use for so many occasions!

Kathy and Lucky sa...

Helen, your card is so pretty, love the gatefold and the image, reminds me of summer breezes. Have a great weekend.

Anonym sa...

So very pretty, Helen! I like that special fold you used, and the bright colors on the sweet image -- it has a summery feel to it that is so refreshing this time of year!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails