8 september 2011

Veckans kort...

 till Designed2Delight free digi challenge blev så här...

Lyckades tyvärr inte ta någon bra bild i mörkret nu i kväll...

Nu väntar jag med spänning på vad för stämpel som skall dyka upp i inkorgen i morgon. Alla som deltar i veckans utmaning får en ny digital stämpel inför nästa vecka...

I kväll har jag börjat packa för tidigt på lördag morgon åker jag med min väninna Jenny till Enköpings stora övernattningsträff. Det ska bli sååå skoj att få pyssla i dagarna två utan att störas av småtjejerna.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Oh how adorable! I love your button border! Thanks for joining us @ Designed2Delight!

TesaB sa...

Hur söt som helst!!!! Gillar knappramen massor. Ha en fin helg!

Monica =) sa...

Vilket härligt glad-kort!!!
Jag föll pladask för färgerna o den läckra knappramen =)
// Monica

A'laEmmeli sa...

Men åh vilket sött kort och så fint med knapparna som ram!

Sååå roligt att träffa er i helgen! Man blir så glad av ditt hjärtliga skratt och härliga sätt! Hoppas verkligen att vi kan ses och scrappa ihop snart igen, ska kika på ett datum och återkomma till Jenny så får vi köra pysselträff hos henne snart! :) Kramis Emmeli

Ingrid - Inola sa...

Vad härligt med alla knappar! Själv är jag "knapp-nybörjare", men börjar smyga in dem i skapandet. Fast vågar bara dekorera med en i taget nu i början ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails