18 september 2011

En riktig kladdmaja!

Vilken härlig helg det har varit! Vi har fått massor gjort, både ute i trädgården och här inne. Idag när övriga familjen var på Ellens fotbollsskola passade jag på att göra ett bidrag till Scrapbrukets veckotävling, som denna vecka är en skiss.

Min tolkning av skissen blev så här...

 
Jag vred skissen ett kvarts varv och flyttade på titeln. Bilderna är på Siri som äter jordgubbstårta på sin 1-årsdag förra sommaren. Hon var helt galen i jordgubbar...

Idag var Siri en riktig kladdmaja!!! Jag blev väckt av en Siri som stod bredvid sängen med armar och händer täckta av gröna ritade streck. Jag sprang genast upp och in i mitt pysselrum eftersom jag misstänkte att hon varit där...jo visst! Hon hade öppnat väskan där jag förvarar mina Promarker pennor. Förutom att ha ritat på sig själv hade hon klottrat på min vita vägg och på alla saker som hände där vid väggen...gissa vem som var arg!


Jag fick skrubba väggen med vatten och tandkräm och fick som tur var bort en hel del...men det syns tyvärr fortfarande...mina sydda alster gick dessvärre inte att få rena...

Siri är en riktig Skrållan!:)

3 kommentarer:

Cina99 sa...

Kreativ i dubbel bemärkelse ;-)

Chris_P sa...

Oj vilken lite gulligan!! Inte kul sånt där!
Men du har gjort en helmysig layout! :-)

Kamilla sa...

Underbar LO, och Siri, vilken liten busråtta!!!
Fast hon har bra smak som drog sig till PM-pennorna *S*

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails