22 september 2011

En blomma i PP

 Oj vad veckorna går fort...redan torsdag igen! Här rullar vardagen på och det är knappt man hinner med allt som skall göras...men lite pyssel tar jag mig alltid tid till! Det är ju min rekreation!

Här kommer veckans kort till Designed2Delight free digi challenge...


 Jag skrev ut blommans delar på olika mönstade papper som jag klippte ut och klistrade fast på bakgrunden, den tekniken kallas för paper piecing (förkortas PP). Textstämpeln kommer från Gummiapan som bl.a. har massor av fina textstämplar.

Jag är så glad!!!:) Budade just hem dessa läckra dies "QuicKutz Fashion Doll Set" från Tradera för en billig penning...



 Vad mycket kul jag och tjejerna kommer att ha med dessa!!!

1 kommentar:

jenny/e.j.m sa...

Åh vilka läckra dies, dessa måste jag få testa ngn gång=)

Kram
Jenny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails