7 september 2011

En liten nyfödd unge

 Här kommer äntligen layouten som jag lovade att visa för en vecka sedan...




I juli fyllde vår lilla tös två år. Vår lilla bebis har nu blivit en stor flicka. Tänk vad tiden gått...

Jag har stämplat direkt på ett vitt papper som jag färgat in med vatten och några droppar Distress Ink Refill. De läckra stämplarna är Conservatory från 7gypsis. Av ett svart spetsband gjorde jag en egen blomma och i blommans mitt satte jag en fin metallcharms. Jag sydde några rutor med broderitråd och klippte ut en svart fågel som jag satte fast med 3D-kuddar. Snygga bruna stickers och lite blingstenar fick också dekorera min layout.

Allt material kommer från Kortmakaren.


2 kommentarer:

Ziro sa...

Oj vilken vacker layout! Jag gillar att du sytt rutor, det blev ju superfint!

Karin sa...

En riktigt snygg och annorlunda layout!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails