16 mars 2011

Lek / Kalas

Jag är hemma med Siri som fått Vinterkräksjukan...igen...suck!

Just nu sover hon så jag tänkte passa på att visa några alster jag gjort med fina digitala stämplar från Floweretstämplar. Ni vet väl att det pågår en utmaning där med temat Lek/Kalas...sista dag att deltaga är 25 mars.

Jag har gjort en liten tag att sätta på ett paket till en liten nyfödd bebis...

Klippte ut tagen på fri hand likaså den vita scollop kanten runt den supersöta stämpeln.


Jag har också gjort ett kort att skicka till någon kompis man är sugen att leka med...jag tror Ellen ska få gå och lägga det i någons brevlåda...

Jag har dekorerat kortet med ett fint spetsband från Panduro och en liten söt trädekoration.


Nu är det dags att gå och pyssla om min lilla sjukling...

1 kommentar:

Zima sa...

Vilken fin tag och gulligt kort för en lekinbjudan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails