13 mars 2011

Deedee´s Digis

Söndag...en lugn söndag! Ibland är det bara skönt att vara hemma och bara vara och fixa lite. Just nu har stora tösen en kompis här och Magnus ligger och sover med lilltösen...så jag passar på att städa lite och blogga...

Kom på att jag inte har visat mina två senaste kort jag gjort med digistamps från Deedee´s Digis så de kommer här...

Denna clown är såå himla söt tycker jag och den kommer nog att bli en favoritstämpel...


Ett kort med pasteller...det blev lite blekt för att vara jag...;) Katten är ju bara för söt!!


Nu ska jag fortsätta städa och sen blir det lite scraptid hoppas jag...

2 kommentarer:

Lori sa...

You did do an incredible job with this clown image. Love the bright colors. The pastel kitty is so cute too.

MiamiKel sa...

Gorgeous, Helen! The clown is definitely my fave, so bright and fun! Wonderfully crafted!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails