11 oktober 2010

Vilket gap!

Här kommer ytterligare en layout som jag har gjort med material från Septemberkitet från Mollys Scrapbooking...

Det var något fel på Rub-ons arket vi fick från Hamblys. Jag ville inte kasta det fina arket...istället häftade jag fast hela som det var på layouten och jag blev jättenöjd med det!


Allt material är från kitet förutom de supersöta små färgglada figurer som är små stickers från Stickerscorner.com.

Visst är de söta alla de små djuren!?


Det är fortfarande lite sjukstuga här hemma så nu ska jag lägga mig tidigt och läsa en bok trots att jag känner mig väldigt scrapsugen...


3 kommentarer:

Annica sa...

Vilken rolig ide med rub-onsen, och snyggt blev det!

Zima sa...

Skön bild! Och fin layout, som vanligt! :)

Linda sa...

Så smart att sätta fast hela arket, och snyggt blev det också! Massa fina saker att titta på här, får nog ta en noggrannare kik imorgon när jag är lite piggare...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails